lördag 5 november 2011

En dag fylld med minnen

Idag har det bara blivit promenerande eftersom Itrim är stängt denna lördag. Men tog mig en rejäl prommis, joggade även 1,2 km, och otroligt nog så känns det i benen/låren, tycker att jag borde fått tillräckligt med benträning av alla min apromenader jag gått de sista månaderna. Men, men man använder väl andra muskler när man jobbar lite lätt istället för att gå.
Gick vidare upp till Skogskyrkogården för att tända ett ljus för främst min älskade pappa och även för alla andra man saknar i sitt liv. Det är så fint att gå där när alla ljus är tända, blev 10000 steg
Sen fick jag rycka ut till en granne och köra henne och handla ett par byxor som hon hade lagt undan.

Hem och äta lite och så föll mörkret och jag tog ännu en promenad till Skogskyrkogården, det är så otrolig mäktigt att gå där på kvällen men alla ljusen, och otroligt mycket folk. Så det blev ännu lite fler steg idag, stegräknaren visar på 17700 steg = nästen 1,2 mil sammanlagt idag.



Ett ljus tänt för framförallt min älskade pappa som varit borta i 20år nu. Saknar honom varje dag fortfarande



1 kommentar: