tisdag 1 januari 2013

Årets första dag....

Då har 2012 övergått till 2013, ett helt nytt år ligger helt orört framför oss. Vad det blir av det kan vi bara påverka själv, vi kan gör allt vi vill, inget ska hindra oss.

Jag har bra mycket mer positivt med mig från gamla året in i det nya. Var faktiskt ganska länge sedan som jag faktiskt såg fram emot ett nytt år. Jag känner mig stark i mig själv nu, och jag ska se till att ta vara på allt positivt som händer och inte haka upp mig på småsaker, eller människor som utsöndrar dålig energi. Inga energitjuvar, bättre att vända dem ryggen och istället fokusera på dem som ger positiv energi.


Nyårsafton firades med en av mina bästa vänner, vi drack och åt massor av gott hela dagen och kvällen. Avnjöt fyrverkerier från balkongen i nästan vårvarmt väder, regnet tog bort det mesta av snön som låg på gräsmattan. En skön nyår och inte en speciellt tung nyårsdag vilket känns skönt.










Nu gäller det att ladda batterierna inför årets första arbetsdag imorgon. Men ska starta dagen tidigt med att ombesiktiga min bil, och de öppnar redan kl 07,00, så tänkte fixat det tidigt så är det över sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar