tisdag 1 januari 2013

Startar upp nya året....



... med att använda mitt gåband och körde ca 30 minuter. Kände mig riktigt duktig. Det är ju inte så att det är lika skönt att gå på bandet som att ta en riktig promenad. Men som komplement är det i alla fall ett bra sätt att ändå röra på sig, allt är bättre än ingen motion.

Nu försvann ju en hel massa snö i natt när det var plusgrader och regnade så nu kan man ju börja att gå ute igen. Fast idag tog det emot att komma ut, och hade jag inte haft mitt gåband så hade det inte blivit något alls.

Nu ska jag se till att komma igång att träna igen, och ska nog gå till Friskis i morgon och försöka boka upp en PT som kan köra med mig någon dag i veckan för att sätta lite extra press på mig. Att bara gå ned i vikt utan att träna går ju men kroppen behöver ju slimmas till och det går inte utan träning. Det vet jag så det är bara att ta nya tag nu och köra på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar