onsdag 9 januari 2013

Hatar datorer som lever ett eget liv....



Känner mig mosig som sjutton idag.
Det blev ju lite sent igår innan jag kom i säng. Eftersom min middag blev så sen, efter kl 21, så blev liksom hela kvällen förskjuten.

Röjde upp i köket efter den röriga matlagningen, så jag inte skulle vakna till ett kök i kaos.

Sen inser jag helt plötsligt att Spotify inte funkar på datorn, det är någon jäkla brandvägg som blokerat. Som jag har letat för att hitta den där jäkla brandväggen. Menar, Spotify har ju funka tidigare, så vad är det som är skillnaden nu helt plötsligt. Letade och försökte hitta var det visar vilka sidor den blokerar, men det är ju helt lönlöst för mig att hitta. Någonstans finns det ju självklart men är man inte datahacker så är man inte :-(

Avinstallerade och installerade på nytt igen, vilket inte hjälpte ett endaste dugg, det fungerar inte!!!!!!

Efter ett tag gav jag upp, och så inser jag helt plötsligt att klockan är nästan 00,30, hur sjutton kunde kvällen försvinna så där i ett nafs bara?

Finns det någon vänlig själ som kan förklara för mig vart jag ska leta och vad jag ska göra för att få tillbaka Spotify?
Behöver verkligen hjälp med det snarast.

Saknar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar