fredag 4 januari 2013

Skönt med fredag...

Skönt med fredag och veckans sista arbetsdag, trots att det bara har varit en 3-dagarsvecka. Men efter att ha varit ledig 10 dagar så känns det ganska så lagom att börja med kort vecka. Vi har varit ganska så få på jobbet också.

Men nästa vecka då tutar vi och kör för full fart igen. Tror att det kan bli händelserikt, både jobbmässigt och personligt. Har positivare inställning nu än jag har haft på flera år, vilket känns underbart kul.

Efter jobbet ska jag träffa en vän som haft/har det tufft just nu. Trots det ska det bli kul att träffa henne, och  ska se till att jag finns där som ett så bra stöd som jag kan för att stötta och hjälpa henne med det jag kan. Vänner är det viktigaste som finns, och man ska vara rädd om dem och stötta när det behövs, det är oerhört viktigt. Bara att finnas och lyssna är mycket värt.

God fredag till er därute....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar