söndag 20 januari 2013

Härlig söndag...



Ännu en dag med strålande sol och klarblå himmel, men idag bara omkring -5. Blev en PW idag med, men min Runtastic-app, fick spelet, och trots att jag gick samma sträcka idag så visar den en helt annan väg på kartan, mycket märkligt, vilket gjorde att sträcka bara blev 2,8 km, men tiden ungefär detsamma. Enligt kartan så har jag ginat över ungefär 20 villatomter!!!!! Skitapp

Passade på att skotta fram min bil också. Använder den inte så himla ofta så kände att jag var nog tvungen att starta upp den och köra lite, och den startade så snällt så, lilla guldpärlan. tog den på en kortare sväng bara för att köra den lite.

Nu är det dax för det vanliga söndagsnöjet, fixa iordning naglarna. Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra idag, ev blir det water marble.... ni får se resultatet senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar