onsdag 2 januari 2013

Ingen träning idag....

....fast jag hade förutsättning att ta en powerwalk när jag kom hem från jobbet idag. Varför är det så jäkla svårt att komma igång att träna. Fast jag tycker att jag känner mig motiverad. Men när jag väl kommer hem så är det helt kört.

Imorgon ska jag åka till IKEA för jobbets räkning. De öppnar inte förrän kl 10, och jag åker dit direkt hemifrån. Så jag tänkte att jag ska faktiskt försöka ta mig ut på morgon och gå. Eller rättare sagt, jag MÅSTE ta mig ut imorgon. Måste ju inte gå upp i svinottan för att hinna med det. Räcker ju om jag kommer iväg ut vid straxt efter 7,30, då har jag tid på mig och det hinner ljusna lite också.

Jag måste skärpa till mig med min träning och komma ut och gå. Visst har jag mitt gåband, men hur trist är det inte att gå på det. Nu så har ju snön nästan försvunnit och det är ju faktiskt inte svårt att gå nu. Så jag kan inte skylla på det längre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar